KONTAKTSENTER FOR VIRKSOMHETER

SOM TAR KUNDEDIALOG PÅ ALVOR

Zisson kontaktsenter og sentralbord er kjent for enkle og fleksible kommunikasjons-muligheter som støtter både innkommende og utgående kundedialog.

Lave investeringskostnader

Rask etableringstid

Krever få interne ressurser

Kontinuerlig oppgradert

Sikkerhetsoppdateringer og ny funksjonalitet

Alt på ett sted

Ved å samle telefoni, chat, SMS, e-post, og sosiale medier på samme plattform, får du hver kunde til å føle seg hørt!

Fremtidens kundebetjening

Hybridbot samhandler med mennesker gjennom tradisjonell chat på en unik måte! Sømløs overgang mellom virtuell rådgiver og menneske gir en optimal kundeopplevelse.

Vår tilnærming til både enkelhet og kvalitet skaper store verdier for kunden når vi transformerer det til brukervennlighet og tilgjengelighet

FÅ HJELP TIL RIKTIG LØSNING!

Ta kontakt så kan vi skreddersy en løsning for din bedrift!

KONTAKT OSS

MELD DEG PÅ

Motta vårt nyhetsbrev og få gode tips og smarte tilbud. Skriv inn din e-postadresse under, og trykk «Meld på».