KONTAKTSENTER FOR VIRKSOMHETER
SOM TAR KUNDEDIALOG PÅ ALVOR
Zisson kontaktsenter og sentralbord er kjent for enkle og fleksible kommunikasjons-muligheter som støtter både innkommende og utgående kundedialog.
Lave investeringskostnader
Rask etableringstid
Krever få interne ressurser
Kontinuerlig oppgradert
Sikkerhetsoppdateringer og ny funksjonalitet

Alt på ett sted
Ved å samle telefoni, chat, SMS, e-post, og sosiale medier på samme plattform, får du hver kunde til å føle seg hørt!

Fremtidens kundebetjening
Hybridbot samhandler med mennesker gjennom tradisjonell chat på en unik måte! Sømløs overgang mellom virtuell rådgiver og menneske gir en optimal kundeopplevelse.
Vår tilnærming til både enkelhet og kvalitet skaper store verdier for kunden når vi transformerer det til brukervennlighet og tilgjengelighet
MELD DEG PÅ
Motta vårt nyhetsbrev og få gode tips og smarte tilbud. Skriv inn din e-postadresse under, og trykk «Meld på».